madelief-au.reismee.nl

Week 3 - Character and nature of God

Hoi!

Het gaat goed hier en ik heb weer een leuke en drukke week achter de rug. Ik hoop dat het daar ook goed gaat met iedereen! Hier een korte verslag van een paar dingen die ik afgelopen week gedaan heb min de maandag met de outreachreveal. (Zie vorige update).

Dinsdag, woensdag en donderdag hadden we gewoon lessen. Ik sta altijd kwart over 6 op om het ontbijt klaar te zetten en daarna weer op te ruimen. Om 07:30 vertrekken we dan met de witte YWAM busjes naar de Lifepointe kerk (the base) waar we alle lessen hebben. Deze week hebben we gekeken naar het karakter en de eigenschappen van God die genoemd worden in de Bijbel, ik vond het erg interessant. We hebben meestal tot 10:30 lecture en dan Morningtea, met snacks en chocolatechipcookies en dan gaan we door met lectures tot 12:30. Dan zijn de mededeligen en dan hebben we meestal een warme maaltijd als lunch. Daarna gaan we weer terug naar the Waveshouse en hebben we vrije tijd voor huiswerk of om te relaxen en dan avondeten om 18:00.

Op vrijdag hadden we eerst gewoon lessen en toen we weer terug waren had ik gesprek met m'n one on one. Iedereen heeft een een ander persoon, en die van mij komt uit Nederland en woont nu al 40 jaar in Australië.

Daarna ging onze youthministriestrach helpen in de kerk voor een groot familie-event en ik stond bij het springkussen. Dat was erg leuk, ik moest zorgen dat er niet meer dan 6 kinderen tegelijk inzaten. Daar hebben we ook gegeten en in de avond hadden we een spelavond in the Waveshouse.

Zaterdag hebben Janny en Chris me opgehaald en ben ik daar de hele dag gebleven. Ze hadden erwtensoep gemaakt en we hebben langs de rivier gelopen om stingraces te zien. We hebben er meer dan 25 gespot, en ze zijn erg groot. Het was een erg leuke dag daar! Om 16:00 haalde tante Lyn me op en toen hebben we samen een milkshake gedronken bij het strand en daarna weer terug en in the Waveshouse gegeten. Daarna gingen met de hele groep naar een groot kampvuur, waar veel mensen waren en de 'machinegunpreacher' sprak die avond. Ik kende hem niet, maar hij heeft een paar boeken geschreven en speelt in een film.

Dat waren een paar dingen die ik deze week gedaan heb! Ook heb ik nog een paar keer in de hangmat in de achtertuin gezeten.

Bedankt voor het lezen! Volgende week gaan we met de hele school (van dinsdag tot zaterdag) naar Toowoomba waar ook andere scholen komen voor een conferentie. Er is ook in Toowoomba een groot flowerfestival, die we misschien ook gaan zien.

Spreek jullie snel weer!

Reacties

Reacties

Petra Smit

Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt Madelief. We vinden het erg leuk om je verhalen te lezen. Succes en veel plezier in Toowoomba! veel liefs van ons

Tante Ria Spdam

Als ik zo je verhalen lees, heb jij het ontzettend naar je zin, Madelief !
Het is fijn en interessant om je te volgen, vandaag hier een prachtige nazomer dag en alles is OK hier, lieve groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!