madelief-au.reismee.nl

Outreach change!

Hoi allemaal!

Het gaat nog steeds erg goed hier! Er is nu helaas elke dag regen, dus niet zoveel zon aan de sunshinecoast. Vanaf woensdag zal de zon weer schijnen. Hier een kleine update want er zijn wat dingen veranderd.

De outreach staat nu helemaal vast en we gaan eerst 4 weken naar Uganda. De eerste 3 weken zijn we met de hele school en de laatste week zal alleen mijn track in Uganda blijven en dan gaan we helpen in een orphanage van Compassion. Na de 4 weken Uganda gaan we 2 weken naar Papua New-Guinea. Daar gaan we op middelbare scholen helpen en we zullen daar ook Kerst (en mijn verjaardag) vieren. Het is daar dan boven de 40 graden, dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Na Papua New-Guinea gaan we weer terug hier naar de Sunshinecoast en dan hebben we een paar dagen om bij te komen en ons voor te bereiden. Na deze dagen gaan we namelijk een week lang een DTS geven aan jeugd hier in de buurt en wij zullen hiervan de leiding en de organisatie zijn. Dat wordt ook erg leuk en ik denk dat we heel erg veel zullen leren. Ook is er nog iemand bij ons team bijgekomen ivm met een knieblessure die ze hier tijdens skateboarden had opgelopen. Er zijn dus best wel wat dingen veranderd aan de outreach, maar ik ben er blij mee en ik denk dat het erg gaaf gaat worden.

We zullen 16 november vertrekken naar Melbourne voor de Australia Awakening conference en 18 november zullen we vertrekken naar Uganda.

Bedankt voor het lezen!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!