madelief-au.reismee.nl

Week 5 & 6

Hoi!

Hier wat dingen die ik afgelopen twee weken gedaan heb!

Week 5 was de week van het vaderhart van God. Deze week hebben we veel naar ons verleden gekeken en gekeken hoe we de persoon geworden zijn die we nu zijn en hoe gebeurtenissen van vroeger invloed kan hebben op je gedrag van nu. Ik vond het superinteressant en ik heb deze week heel veel geleerd en zelf ook wat dingen verwerkt van vroeger en dingen losgelaten. Ik denk dat het erg goed is om dingen los te laten en te vergeten zodat je weer goed verder kunt gaan.

Week 6 ging over relaties. Overal in je leven heb je relaties met mensen en het is goed om te leren hoe je met mensen omgaat en hoe je je emoties op de juiste manier kunt uiten. Ook hebben we de 5lovelanguages.com test gedaan en de apologytest. Deze week ook veel focus op wat voor persoon je zelf bent en of je juist confrontaties uit de weg gaat of niet. Deze lessen werden gegeven door Danni en James Howes.

Verder heb ik in de kerk geholpen bij de kids en hebben we een Poolparty gehad met een jeugdgroep. Ook hebben we meer voorbereiding gehad voor Uganda en we gaan ook leren preken en drama's opvoeren. Ook heb ik nog gezwommen in de zee.

Bedankt voor het lezen! Tot de volgende keer!


Reacties

Reacties

Marieke Klaver

Super fijn om je op deze manier te blijven volgen Madelief! We missen je hier, maar weten dat jij daar op de goede plaats bent! Mensen daar hebben jou nodig! Heerlijk jou zo blij bezig te zien en te groeien in Hem! God bless you, lieverd! Xxx van Marieke en fam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!