madelief-au.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!


Hoi en welkom op mijn reisblog!

Hier kan je de verhalen volgen over mijn reis naar Australië en de Discipel trainingsschapsschool (DTS) die ik daar ga volgen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Madelief


Hi and welcome at my travelersblog!

You can follow my stories and experiences about my journey to Australia and the disciple trainingshipsschool (DTS) that I will be following this year. From now on you will see verhalen (stories) en foto's (pictures), and with de kaart (the map) you will always know exactly where I am and where i have been. More information about myself and the journey that I will be doing is at het profiel (my profile).

Do you want to receive an email everytime there is a new story or photosession on this blog? Please subscribe to my mailinglist by filling in your emailadress in the right kolom.

I like to see you at my blog and don't be shy to leave a comment!

Nice that you travel along!

Greetings,

Madelief



Reacties

Reacties

Tante Annie Pankras

Ik ben zelf ook alleen in Australie geweest bij mijn broer Gert in Melbourn.
Ik weet wat dat is.Flink van je hoor..Liefs!!!

Madelief Jenkyns

Gaaf! We gaan in november ook naar Melbourne!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!